Benvinguts al nostre blog!
Don't skip the AD
el conformem el Pau, la Irene, el Víctor, la Noemí i l'Esther, un grup de cinc
amics i estudiants de la Facultat de Comunicació Blanquerna. El Pau, la Noemí i
l'Esther estan matriculats a publicitat, la Irene a audiovisuals i el Víctor a
periodisme.
Aquest blog
l'enfocarem a treballar un àmbit concret del món de la publicitat, tot i
que, en un futur no tots voldrem dedicar-nos a aquest camp, els cinc coincidim
en que és interessant i ens motiva.
El motiu del nom del nostre blog és que moltes vegades evitem la publicitat, però nosaltres pensem que aquesta forma part del dia a dia de tothom i que, per tant, és important que la coneguem i ens assabentem del que ens vol transmetre.
Us convidem a visitar el nostre blog, en el que a través d'un seguit d'exercicis i reflexions extreurem algunes conclusions del tema en qüestió.
El motiu del nom del nostre blog és que moltes vegades evitem la publicitat, però nosaltres pensem que aquesta forma part del dia a dia de tothom i que, per tant, és important que la coneguem i ens assabentem del que ens vol transmetre.
Us convidem a visitar el nostre blog, en el que a través d'un seguit d'exercicis i reflexions extreurem algunes conclusions del tema en qüestió.
Us deixem tres d'exemples de publicitat creativa, esperem que us sorprenguin!
Que tingueu un bon inici de setmana,
Salut!
Don't skip the AD.



Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada