ACTIVITAT 15
Balanç de l’assignatura
Relació d’activitats publicades al bloc
Activitat
|
Data publicació
|
Títol (en el seu cas)
|
URL del post del bloc
|
A02
|
26/02/2013
|
Anàlisi de la utilització de documentació en
comunicació
|
|
A05
|
28/02/2013
|
Buscar a Flicker
|
|
A06
|
02/04/2013
|
Plantejament d'un parell de problemes d'informació
|
|
A11
|
28/04/2013
|
Creació d’una alerta amb Google Alertes
|
|
A14
|
04/05/2013
|
Catàlegs de Biblioteques
|
A0
|
16/05/2013
|
Pàgina web
|
A continuació valoraré de manera global les
activitats de l’assignatura i l’assignatura més concretament. Pel que fa la
part més teòrica de Gestió de la Informació, penso que tota la matèria que s’ha
ensenyat és molt completa, però he trobat a faltar exercicis de suport
realitzats a l’aula amb l’ajuda del tutor per així fer l’assignatura més
dinàmica i no tant teòrica, a banda dels exercicis realitzats a casa de manera
aliena al professor. Penso que els conceptes que s’exposen són molt pràctics i
per tant, sota el meu punt de vista, les sessions serien molt més fluides si s’anessin
alternant dies als ordinadors i dies a l’aula. I valorant ara les activitats de
l’assignatura penso que estaven molt relacionades amb la teoria i per tant han
estat molt complementàries i d’ajut per a la comprensió de les classes.
Espero que els seguidors del nostre blog hagueu
aprés forces coses igual que ho hem fet nosaltres.
Bona nit! #dontskipthead
Esther Casas
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada