dissabte, 11 de maig del 2013


ACTIVITAT 15

Balanç de l’assignatura

Relació d’activitats publicades al bloc

Activitat
Data publicació
Títol (en el seu cas)
URL del post del bloc
A02

26/02/2013
Anàlisi de la utilització de documentació en comunicació
A05

28/02/2013
Buscar a Flicker
A06

02/04/2013
Plantejament d'un parell de problemes d'informació
A11

28/04/2013
Creació d’una alerta amb Google Alertes
A14
04/05/2013
Catàlegs de Biblioteques

A continuació valoraré de manera global les activitats de l’assignatura i l’assignatura més concretament. Pel que fa la part més teòrica de Gestió de la Informació, penso que tota la matèria que s’ha ensenyat és molt completa, però he trobat a faltar exercicis de suport realitzats a l’aula amb l’ajuda del tutor per així fer l’assignatura més dinàmica i no tant teòrica, a banda dels exercicis realitzats a casa de manera aliena al professor. Penso que els conceptes que s’exposen són molt pràctics i per tant, sota el meu punt de vista, les sessions serien molt més fluides si s’anessin alternant dies als ordinadors i dies a l’aula. I valorant ara les activitats de l’assignatura penso que estaven molt relacionades amb la teoria i per tant han estat molt complementàries i d’ajut per a la comprensió de les classes.

Espero que els seguidors del nostre blog hagueu aprés forces coses igual que ho hem fet nosaltres.

Bona nit! #dontskipthead                                                                             
Esther Casas

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada